Skip to main content

Objektif Kualiti

Pejabat Pemasaran dan Komunikasi Korporat

Mengurus hebahan dan maklumat di portal dan media sosial rasmi universiti dengan memastikan isi kandungan sentiasa dikemaskini selaras dengan keperluan semasa universiti serta menepati piawaian MAMPU.

Mengurus penerbitan bahan berita dan bahan maklumat untuk rujukan pihak awam serta pihak media dalam tempoh 7 hari bekerja.

Mengurus aktiviti pemasaran universiti bagi meningkatkan keterlihatan jenama UTHM berdasarkan sasaran kerja tahunan universiti. 

Mengurus dan menyelaras penghasilan reka bentuk grafik dan percetakan berdasarkan manual korporat universiti dalam tempoh 7 hingga 30 hari bekerja. 

Mengurus khidmat nasihat protokol dan permohonan cenderamata berpandukan Garis Panduan Rujukan Protokol & Pengurusan Majlis Anjuran UTHM serta Garis Panduan Pengurusan Cenderamata UTHM.